sâmbătă, 20 februarie 2016

Lalele-n dar

Cu haina-i scrobita bine, tuns periuta si ferchezuit nevoie mare, masura aleea in lung si in lat cu pasi marunti. Tine in mana un saculet din matase cu o bijuterie in interior si murmura ceva neinteles de parca repeta rugaciuni menite sa-i alunge nodul din gat. Sau poate vreun monolog stufos. Broboane de sudoare ii impanzeau fruntea lata si nerabdarea il incoltea vizibil.

Ridica ochii spre orologiul vechi. E 7 fara un sfert. S-a inserat demult. Priveste-n gol pe aleea pustie a parcului. Tipenie de om nu vedeai. Si EA... Ah, de-ar veni odata! Cantarind saculetul cand intr-o mana, cand in cealalta, il piteste in buzunarul interior al hainei si-o coteste spre floraria din capatul aleii, pe vitrina careia scris mare, fosforescent, FloriDeLux.ro. O doamna cu glas hotarat si gros il face sa tresara din gandurile lui:

- Aa... da, as vrea un buchet proaspat cu flori de primavara pentru iubita mea.
- De care sa fie? Am buchete de lalele rosii, lalele portocalii, lalele galbene, mov, albe. Ia zi, de care-ti dau?

livrare lalele bucuresti
Se uita nedumerit la florareasa.

Habar n-avea ce i-ar placea EI. De care sa ii ia? O cunoastea doar de cateva saptamani si astazi era ziua sa de nastere. S-au cunoscut la o petrecere a unor prieteni comuni, s-au placut. Au tot vorbit la telefon si s-au vazut de cateva ori, dar cui sa-i treaca prin cap sa intrebe ce flori ii plac celuilat... Si el nici nu se pricepea foarte bine la flori! Poate daca ar fi comandat dintr-o florarie online, i-ar fi fost mai usor, ar fi avut cateva fotografii si informatii dupa care sa se ghideze. Ar fi aflat ce simbolizeaza culorile florilor daruite, ar fi ales sa tipareasca un mesaj personalizat sau poate sa adauge buchetului un ursulet de plus. Dar asa...

- M-am gandit! As vrea un buchet de lalele multicolore. Asa macar voi nimeri ceva sa ii placa. Doar ca as avea o rugaminte: am nevoie sa imi faceti rapid buchetul, trebuie sa apara si sa nu m-astepte singura in noapte. 

Cu un buchet superb de lalele in maini, se-ntoarce spre locul de intalnire. De data asta, murmurul era unul vesel, deslusit: "Lalele, lalele, frumoasele mele lalele..."








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)