vineri, 11 martie 2016

Interviu in casa noua

Interviul de azi ne este oferit de cunoscuta Consuela Nimenescu, stabilita de vreo doi ani in tara, dupa revenirea din Franta. Colegii de la monden au reusit sa stea de vorba cu ea si sa-i admire casa de vis abia terminata, situata in superbul cartier Campul cu Alizee.

- Buna ziua, bine ai revenit si multumim pentru primire.
- Bun regasit! (cu zambet in coltul gurii)
- Stim ca timpul tau e foarte important, asa ca n-o sa iti rapim prea mult, o sa trecem direct la lucruri serioase. Ne bucuram ca te-ai intors si am vrea tare mult sa ne spui de ce ai ales sa traiesti totusi in Romania, cu toate ca "afara" aveai un alt nivel de trai, un alt mediu, alte oportunitati.
- In toti anii in care am facut naveta Bucuresti - Paris ori am stat in orasul luminilor, ma simteam a nimanui, nu-mi gaseam locul si mereu mi-am dorit o casa a mea, un loc creat dupa gusturile mele, cald, placut, pe care sa-l numesc acasa. Acum doi ani, in vara, am decis ca aici in tara in care m-am nascut e locul perfect in care vreau sa imi construiesc un camin fix asa cum am visat de mica. Si iata-l! E tot ce mi-am dorit candva. In fiecare colt e amprenta mea, la fiecare pas ma intampina ideile mele puse in practica. 
- Ai vrea, te rog, sa ne vorbesti putin despre casa? E superba si sunt convinsa ca cititorii sunt foarte curiosi sa afle cum ai amenajat acest colt de rai, poate ii inspira. Abunda de bun gust si calitate, deja m-am relaxat, ma simt ca-ntr-o casa vesela si calda a unor vechi prieteni. Poate ne dai si cateva detalii oarecum mai tehnice.
- Asa si este, calda si primitoare. Pai, hai sa incepem din living, daca tot suntem aici:




Am ales un design in culori calde, un parchet laminat Woodstep Chateau de 10 mm grosime, cu panele masive dar totodată exclusive, cu aspect autentic si culoare stejar. L-am luat de la Diego, un magazin cu traditie, specializat in produse profesionale pentru design interior. Tipul acesta de parchet e foarte rezistent si se completeaza de minune cu acest tapet cu aspect de caramida veche, asemeneni castelelor si cladirilor vechi. Ferestrele mari care dau catre terasa permit luminii sa patrunda in incapere, dau impresia de spatiu larg si creeaza senzatia de libertate. Am comandat si niste perdele elegante, cu design simplu, geometric, dintr-un material fin din organza, insa au ramas la tivit si surfilat. Am inteles ca o sa mi le livreze in cateva zile impreuna cu doua draperii de culoare verde, cu inele. Arata superb, crede-ma pe cuvant! Abia astept sa le pun!


- Singura le-ai ales?
- Aa, nu! M-au ajutat doua fete dragute, angajate ale magazinului, mi-au oferit consiliere profesionala de inalta calitate. Mi-au aratat o multime de modele si posibilitati de combinare a materiaelor pana m-am hotarat. Aveau vreo 300 de modele, ma simteam ca iepurele intre morcovi acolo! Le-as fi luat pe toate acasa daca ar fi fost dupa mine! Insa le-am dat dimensiunile ferestrei si au taiat ele cat trebuie. Mi-au spus ca tivirea draperiilor si perdelelor e gratuita, deci de ce sa nu profit? Cu banii economisiti am platit transportul pana acasa pentru 3 covoare moderne Tulipo, cu efect 3D.
- Covoare cu model 3D?! Cum arata?
- Au contururi tunse manual, arata spectaculos. Hai sus sa-ti sa-ti arat:

- Wooow, chiar sunt dementiale culorile si modelul! Presupun ca si pretul a fost pe masura...
- Deloc! Si pe mine m-a uimit raportul calitate / pret, e tare avantajos. Mai ales ca eu mi-am facut si un card de fidelitate...

(intre timp, suna telefonul Consuelei)
- Te rog, scuza-ma putin, trebuie sa raspund, e urgent...




*Articol scris pentru Spring SuperBlog, proba 3, Imaginatie si creativitate pentru casa ta de vis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)