luni, 9 martie 2015

Zmeura cu Farmec propriu

"- Iar iti pui maglavais d-ala pe fata? Ti-aduc si-un trafalet ca sa dai uniform?"

maria bilibou
Am auzit vorbele astea de sute de ori in ultimii ani. Aproape saptamanal. Mi s-au intiparit in minte, simt fiecare cuvintel cum urmeaza dupa altul si astept sa se termine sirul lor sa pot sa-l alerg chicotind pe Om. Are o placere nebuna sa ma tachineze cand mai nascocesc cate un amestec din te-miri-ce mai gasesc prin casa si-mi pun pe fata, ca vorba aia: am auzit eu de ingredientul X ca in "simbioza perfecta" cu ingredientul Y poate face minuni pentru tenul meu. Mai ales daca adaug si Z. 

Si asa iau un elan de ma trezesc ca-mi pun pe fata amestecuri din diverse fructe si legume pasate cu furculita sau date prin blender (banane, mere, pere, piersici, zmeura, lamaie, prune, struguri, rodii, castraveti, morcovi), impreuna cu albus sau galbenus de ou, miere, ulei de masline, ulei de migdale dulci, ulei de argan, iaurt simplu, malai, argila, vitamine la fiole, apa termala, drojdie de bere si tot ce-mi mai trece prin cap, bineinteles in functie de ceea ce vreau sa obtin: sa imi hidratez pielea, s-o curat, s-o exfoliez, sa previn ridurile, sa tratez vreo mica arsura solara, vreun cos aparut din senin ori sa-mi improspatez pielea si starea emotionala.

Nu stiu niciodata dinainte cat de eficiente pot fi pentru mine aceste "creme home made" ca in cazul produselor special concepute, insa de cateva lucruri sunt sigura:
- sunt produse naturale, fara parabeni si alte chimicale,
- au vitamine si minerale din belsug,
- n-au termen de valabilitate expirat si nici praf de la statul pe rafturile magazinelor de cosmetice luni in sir,
- sunt relativ usor de
preparat si aplicat,
- sunt ieftine, pot combina produse pe care deja le am in casa,
- sunt riscuri scazute ca sa dezvolt vreo alergie, cunoscand toate ingredientele,
- completeaza produsele mele de ingrijire, n-au cum sa le inlocuiasca,
- tenul meu normal ajuns la aproape 30 de ani inca-i fara santuri, cratere, vulcani.

A devenit deja ritual ca la final de saptamana, pe dupa scapatatul soarelui, sa m-apuce focurile creatiei de cosmetice magice, menite sa-mi (re)dea zambetul pe buze si increderea in mine ca n-o sa produc paguba-n bugetul familiei daca o sa privesc in oglinda.

Acum habar n-am daca Omu' s-a saturat sa ma vada cu "marmelade" pe fata si pe corp, insa de Martisor, pe langa alte lucrusoare daruite cu dragoste, am gasit in punguta mea de cadouri si un set Gerovital Happiness Zmeura. E o gama noua, eu inca n-am vazut-o in magazine ci doar pe Facebook, in ultima vreme fiind preocupata mai mult de creme pentru funduleturi de bebelusi decat de cosmeticale pentru mine. EL insa m-a surprins intr-un mod tare placut, mai ales ca nu obisnuieste sa-mi cumpere alifii si acum chiar aveam nevoie. A ales Gerovital fiindca a tot vazut la mine cosmetice de la Farmec, sub diverse marci (Gerovital, Ana Aslan, Farmec), n-a riscat sa-mi ia ceva ce n-as fi folosit si in care n-as fi avut incredere, iar pe deasupra stie ca in urmatoarea perioada n-o sa am timp de prea multe improvizatii.

Am incercat deja gelul de curatare pentru fata (demachiantul), crema hidratanta racoritoare pentru fata, gat, decolteu si scrub-ul pentru picioare si-s tare incantata. Toate sunt produse fara parabeni si au o aroma delicata de zmeura, continand parfum hipoalergenic. Fix ce-mi trebuie mie, fix ce apreciez la produsele pentru ingrijire si gata sa fie aplicate, fara sa-mi bat eu capul cu ce sa adaug ca sa obtin un anumit efect. Iar daca e sa ma-ntrebe cineva ce aroma are fericirea mea de azi, pot sa raspund senina: "De ZMEURA! Dar curand va pica pe locul 2, dupa cea de LAPTIC."


*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2015, proba 3 - Ce aroma are fericirea ta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)