joi, 24 septembrie 2015

Ganduri ruginii

"Cri, cri, cri, Toamna gri,
Nu credeam c-ai sa mai vii..."


Mi-e draga toamna. Mi-e drag s-alerg prin frunze palide, ruginite de frig si de absenta soarelui grabit sa apuna devreme, tot mai devreme. Mi-e drag sa gust din mustul parfumat, proaspat scurs in carafa de lut si din placinta cu dovleac dulce, coapta pe vatra. In zilele cu ploaie mocaneasca, ador sa urmaresc fuga picaturilor de ploaie pe geamul casei mele si sa lenevesc sub cearsaful caldut. Sa ma desfat cu miezul nucilor abia dezgolite din mantaua lor verde. Sa sterg de poalele bluzei puful gutuilor galbene si sa ma inec cu dulceata lor. Sa pregatesc bunatati pentru pus la pastrare in camara intunecoasa. Mai nou, sa imi astern gandurile pe pagini albe, pe blog. Iar daca din asta pot sa castig vreunul dintre premiile BlogAwards, cu atat mai draga-mi va fi toamna. Daca-i Toamna Bloggerilor, sa rodeasca din inspiratie numai povesti frumoase. Am zis! Hai si tu, indrazneste!


blogawards

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)