miercuri, 2 septembrie 2015

Tu stii cum face broasca testoasa?

Am inceput de curand sa imit tot felul de oratanii, animale, pasarele pentru ca EA sa auda sunete noi, sa se amuze si sa invete sa lege informatiile, imaginile cu sunetele. Intr-una din zile ne jucam impreuna voioase. Dupa muuulte onomatopee si ras copios, ma opresc brusc. Am ajuns la broasca testoasa. O intorc, o sucesc pe cea de plastic pe toate partile, nu-mi vine in minte nimic. Ma uit la burta galbena si carapacea albastra. Nimic. Nicio idee. Stiu ca vaca face "muu", broasca face "oac-oac", catelul "ham-ham", dar broasca testoasa?! Caut pe Google. Nimic. Zau asa, chiar nu scoate niciun sunet? O fi muta? Gasesc la un moment dat sunete de imperechere, dar cum sa-i spun copilului asa ceva? Deci nu e muta!

Incep sa intreb in stanga si-n dreapta razand. Nimeni nu stie, toata lumea se amuza ca nu stie. Tu stii? Daca da, lasa-mi un mesaj sa-mi imbogatesc vocabularul. Sau intreaba la randul tau, poate afli, ca eu n-am reusit inca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)