marți, 29 septembrie 2015

Un cos cu flori in 2 ore

- Pfoaa, sa-mi dau doua palme! Ce-am uitaaat!
- Ce-ai patit, omule? 
- E ziua nevesti-mii azi si nici nu i-am dat un telefon sa-i spun la multi ani. Iar ma ia la suturi cand ajung acasa, ca anul trecut. Nici n-am avut cand sa trec sa-i iau ceva si-i deja 6 ceasul. Si mai am o caruta de treabaaaa... Ce naiba sa-i cumpar?

Colegul meu s-a facut aproape verde la fata, ca frunza de orhidee. Si-l inteleg. Cum sa uiti ca-i ziua muierii si s-o lasi sa treaca neobservata? Incerc sa ii intind complice o mana de ajutor. Facem iute un brainstorming in birou impreuna cu alti 2 colegi sa-i dam omului amarat idei de cadou. Isi incearca fiecare dintre noi norocul cu cate o parere, doua. Nu se pupa cu ce i-ar placea consoartei sarbatorite. Aia are, aia nu-i place, ba ca i-a luat alta data nu-stiu-ce si n-a folosit. Grea misiune, timp scurt.

Ma intorc spasita la biroul meu si-i las sa-si stoarca ei creierul. Ridicand privirea, vad background-ul laptopului si ma destept instant. O poza cu
niste buchete de mireasa  imi ofera portia zilnica de energie pozitiva. Tot omul stie ca femeile iubesc florile. Degeaba-i iei femeii un cadou scump cat leafa pe juma' de an plus tichetele de masa, ca de ai uitat sa-i pui alaturi si o floare... e ca si cum nu i-ai fi luat nimic.

Sar fripta de la birou si ma duc glont catre colegul aflat la ananghie sa-i dau pontul. Nici daca-i fata cateaua-n paie nu era mai bucuros. Stia el o florarie online de unde cumpara pentru diverse ocazii buchete si cosuri cu flori cu livrarea in 2 ore. Taman bine ar pica daca i-ar livra si acum un cos cu 31 de trandafiri pana i se termina lui programul de lucru.

Intra grabit pe site-ul florariei. Printre zecile de lumanari de nunta ori botez, buchete de mireasa si flori naturale in ghiveci, gaseste si cosuletul salvator in Luxury Collection. Un aranjament deosebit de un rosu intens, aproape purpuriu, cum orice femeie indragostita isi doreste sa primeasca in dar.

Intr-adevar, livrarea a fost foarte rapida, in mai putin de 2 ore curierul intra pe usa biroului cu un cos superb,  elegant si delicat, care ne-a impresionat pe toti prin atentia cu care a fost creat, prospetimea florilor si parfumul dulceag.

Nu stiu ce altceva i-a mai cumparat cadou in drumul spre casa, da' azi el si-a luat o zi de concediu. O fi de bine, o fi de rau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)