luni, 14 martie 2016

Frumoase ca floarea de mac

Stateam ieri la coada la Farmacia Tei. Pentru cine nu stie, asta e cea mai mare si mai ieftina farmacie din Bucuresti. Fiind numai una in tot orasul, cu preturi foarte bune la medicamente si produse cosmetice, e mereu aglomerat, chiar daca sunt multe case deschise simultan. In fata mea, doua doamne distinse, romance frumoase, stateau de vorba. Le priveam fetele cu atata admiratie! Emanau sanatate prin fiecare por. Din discutiile lor am dedus ca sunt pensionare amandoua, dar jur ca nu se vedea asta pe chip. Aveau cateva riduri de expresie in coltul ochiului si pe langa nas, cam atat. Mainile lor aratau impecabil, pareau maini de profesoare, cu pielea bine hidratata, ingrijita, fara nicio urma de bataturi, de munca fizica. In mintea mea incercam sa fac o comparatie cu mainile muncite ale bunicii, cu asprimea lor si ma intrebam daca e ceva genetic si voi mosteni "zestrea ridata" sau pot sa previn acest "dezastru natural" cu tratamente cosmetice, creme scumpe, inovatii ale tehnologiei...

Ma speria deja gandul ca as putea fi o momaie impaiata inainte sa implinesc 50 de ani, asa ca incercam sa descos de la cele doua doamne macar un fir cat de mic, sa aflu macar o farama din secretul frumusetii lor desavarsite. Cautand indicii, mi-am aruncat ochii spre produsele pe care le-au comandat la casa, poate se leaga ceva. Spre uimirea mea, pe langa vraful de medicamente, au cerut farmacistei si niste cosmetice romanesti cu lunga traditie, cu care si eu am crescut: creme de la batranul Farmec, brandul romanesc imbatabil pe piata de profil.

Instant m-am trezit din betia gandurilor mele. Daa, mama foloseste de ani de zile cosmetice de la acest gigant fermecat si timpul e bland cu tenul ei, abia isi lasa urmele, alunecand usor, asemeni acelui lapte Doina cu care-mi stergeam rimelul cand veneam de la scoala si nu voiam sa afle mama ca iar am dat iama pe furis in sertarul ei cu secrete si accesorii pentru frumusete.

Ajung la rand si impinsa de curiozitate, caut sa incropesc o discutie cu farmacista, poate mai obtin ceva informatii.
- Ce n-as da sa arat si eu ca doamnele de mai devreme! Uh, ce bine arata pentru varsta lor!
- Sunt cliente vechi aici, le stiu de vreo 10 ani, de cand m-am angajat.
- Am vazut ca se ingrijesc de aspectul lor...
- Oo, si inca in ce fel! Nu-i data sa vina aici si sa nu-si cumpere ceva si pentru ele, macar o crema de maini sau un deodorant.
- Am vazut ca au luat o cutie cu o floare rosie, de la Farmec, nu-mi pare cunoscut produsul.
- Aia e o crema hidratanta noua, lansata de curand de Gerovital Plant, cu ulei organic din flori de mac, pentru fermitate, ideala pentru a rehidrata pielea sensibila din jurul ochilor si buzelor. Foarte multe doamne au cumparat-o pana acum, cum de n-ati auzit de ea? Se gaseste numai in farmacii, e un produs profesional.
- Eh, la cat stres am eu zilnic, numai la creme nu mi-a stat gandul.
- Tocmai asta-i si unul dintre obiectivele acestei game cu extract din flori de mac, sa protejeze pielea supusa agresiunilor fizice si stresului interior.
farmec gerovital mac crema

Fiind pe fuga, am cerut repejor medicamentele pentru care venisem, nu inainte de a cere si pentru mine o crema nutritiva cu multivitamine, ca am atata nevoie de ea! Toate vitaminele mele se duc in laptele matern pe care-l dau fetitei mele inca neintarcate si eu incet, incet ma rablagesc, arat ca o para stafidita. N-am nimic a pierde, nu-i o avere 21 de lei. Oricum, sunt convinsa ca beneficiile sunt insutite si cu putin ajutor pot sa-mi recapat pielea de matase de alta data, cea de romanca frumoasa si mandra. Am sa mai scriu despre asta, acum as vrea sa frunzaresc putin pagina de Facebook Farmec, acolo mai posteaza clienti si as vrea sa aflu si parerea lor live.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)