vineri, 1 aprilie 2016

Kingston HyperX

"Poti sa-mi iei tot ce am mai scump pe lume, 
Poti sa-mi iei fardurile, rujul si oja de vrei, 
Sa ma lasi sa bantui intr-un magazin online
Unde sa-mi cheltui si ultimii lei, 
Dar sa nu-mi strici niciodata... laptopul!
Dar sa nu-mi strici niciodata... laptopul!


Vreau sa plutesc printre oferte si harduri, 

Sa-nvat despre Kingston HyperX tot, 
Sa aflu ce-i viteza de fulger si-apoi sa chemi vantul
Sa-mi presare cu oferte SSD peste ochi, 
Dar sa nu-mi strici niciodata... laptopul!
Dar sa nu-mi strici niciodata... laptopul!


Fiindca atunci am sa fac crize de nervi pe forum, 

Si munca mea de-o luna-ntr-o clip-ar fi scrum, 
Promotii SSD Kingston as cauta de nebuna,
Zilele sa-mi fie iar asa cum au mai fost
Pentru laptopul meu, pentru laptopul meu"


O adaptare nereusita a celebrei piese semnate de Holograf si pe care o fredonez de vreo saptamana. Da, stiu, nu mi-au iesit rimele prea stralucit, dar n-au iesit din cauza nervilor. Sunt numai un pachet de nervi de cand minunatul coleg de asternut a avut proasta inspiratie sa-si bage nasul intre componentele calculiciului meu de suflet. Habar n-am cum i-a reusit, insa acum cea mai potrivita descriere pentru laptopul mai s-ar rezuma la fix un cuvant: rasnita.

Ma chinui de-mi sar capacele pana mi se deschide un document Word sa scriu trei lulele pentru blog. Dupa ce l-am bagat in sedinta strasnica de familie pe Om, am hotarat amandoi ca e momentul sa-mi schimbe hardul cel vechi. Zice el ca de fapt din cauza asta mi-ar merge prost laptopul si ca o sa se uite pe la Mediadot dupa un SSD, ca ar fi mai bun decat clasicele harduri. Ar avea viteze de transfer a datelor usiase, s-ar accesa si transfera aproape instantaneu fisierele si ar zbarnai aplicatiile instalate. Eu nu ma pricep, am mai zis-o si alta data, dar inteleg ca fiind fara componente mobile, aceste SSD-uri trebuie sa fie mai rezistente la socuri si mai sigure.


Daca-mi citesti randurile si esti mai in tema decat noi, lasa-mi un comentariu cu cateva detalii despre aceste unitati de stocare de ultima generatie. M-ar interesa in special Kingston HyperX, ca-s destul de accesibile ca pret unele produse, dar de o calitate superioara. Multam!




*Articol scris pentru Spring SuperBlog, proba 12, un PC la puterea X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)