miercuri, 11 ianuarie 2017

Multumescu-ti, doamna draga!

Sunt asa de putine ocaziile in care ne indreptam cu plecaciune spre cei care ne-au intins candva o mana de ajutor sau au pus o caramida mare la constructia noastra! Uitam sa spunem "multumesc", din pacate. Ne vedem de viata fericiti si-i lasam deoparte pe cei buni. Profitand de faptul ca astazi, 11 ianuarie, se sarbatoreste Ziua Internationala a Cuvantului "Multumesc", am sa m-aplec catre cei pe care-i privesc cu recunostinta si poate nu le-am spus-o niciodata.


Am deschis o portita in urma cu ceva vreme, atunci cand mi-am recunoscut admiratia fata de dragul meu profesor de limba franceza. Azi voi continua cu o alta persoana speciala care si-a lasat puternic amprenta asupra mea si a personalitatii mele cu multi, multi ani in urma. Sunt mai bine de 10-12 ani de-atunci.

Foto: Pinterest.com

In afara de familie, de la care am primit suport neconditionat si dragoste, vreau sa-i multumesc public unei DOAMNE careia ii sunt datoare vanduta, pe viata. Un inger de femeie scos in calea mea cand aveam cea mai mare nevoie. Vreo doi ani mi-a dat umarul sau sa-mi asez tampla, si-a schimbat programul pentru mine si stilul de viata pentru ca eu sa-mi urmez cursurile, sa-nvat carte, s-ajung OM. M-a sfatuit si invatat sa fiu vesela, sa trec peste orice-i greu cu zambetul pe buze. Verbal si non-verbal, prin puterea exemplului personal. Nu mi-a cerut niciodata nimic in schimb, desi ajutorul a fost imens. Poate nu l-a constientizat, dar chiar a fost imens.


N-am stiut si nici nu stiu cum as putea sa-i multumesc mai bine. O port in suflet ca pe cel mai de pret exemplu de bunatate si ori de cate ori am ocazia, intind la randul meu o mana altora, gandindu-ma la ea. Daca ea a putut schimba o viata, pot si eu. Si nu-s cuvinte mari, chiar a dat alt sens vietii mele. Habar n-am cum as fi reusit fara ea. Sau n-as fi reusit. As fi ingrosat, poate, randurile vanzatoarelor de la buticuri, ale fetelor platite sa spele vase prin restaurante sau care vand flori la colt de strada. E mare lucru sa ai pe cineva aproape, care sa te sprijine fara rezerve, doar din credinta ca face o fapta buna. Din fericire, pe langa multe palme amare, viata mi-a scos in cale si oameni frumosi si buni ca painea calda. Cum alfel sa ma numesc daca nu o norocoasa?!


Asadar, cuvantul MULTUMESC de astazi e pentru CATI! Stiu ca e putin, insa e din suflet.
Fii fericita si vesela mereu, draga mea! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)