duminică, 23 aprilie 2017

Hoinari prin vechiul Bucuresti

Ieri ne-am permis luxul de a hoinari pe strazi pustii, straine picioarelor noastre. Ne-am departat de zbuciumul bulevardelor aglomerate si ne-am cufundat in tihna cladirilor vechi, frumos si cu migala incrustate cu "broderii" arhitecturale unice, pline de povesti istorice. Ne-am bucurat de drum ca doi copii, mana in mana, descoperind farmecul aparte al fiecarei case, al fiecarei stradute pierdute, candva ulita de mahala bucuresteana. 


In poze am surprins doar o mica parte a frumusetii ascunse dupa blocurile cenusii, precum si contrastul incredibil dintre edificiile moderne si monumentele istorice. Musai sa mergeti sa vedeti ochii vostri aceste bijuterii, atat cat mai sunt in picioare, nu in cartile de istorie! :)

*Click pe fotografii pentru zoom





































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)