luni, 23 aprilie 2018

România neîmblânzită, documentarul cu vizionări record


#Românianeîmblânzită
Am fost sâmbătă să văd filmul România neîmblânzită, cel mai fain documentar despre sălbăticiunile din România, lupta pentru supraviețuire a mai multor specii, cum își cresc puii ursoaicele, femelele râs, acvila de munte, chirighiţa cu obraz alb, metamorfoza unui fluture albastru, caii sălbatici de la Letea, pelicanii și nu numai. Am trecut de la o stare la altă, prin toate cele 4 anotimpuri. 😊

M-am simțit ca la un episod lung de #Teleenciclopedia, doar că în fundal nu era vocea blândă lui Florian Pittiș, ci puternică a maestrului Victor Rebengiuc. Am fost fascinată de imagini, am aflat lucruri inedite despre lumea sălbatică, iar sunetul..., ah!, auzeam cum răsuflă ursul, cum cântă păsările, cum susură apa de izvor. 💓


Recomand cu drag să îl vedeți, mai ales cu copii peste 3-4 ani. E perfect pentru
copii să învețe să respecte natura, mediul, sălbăticia. Nu sunt scene explicite în care prădătorii își sfâșie prada sau sângeroase. Au fost amuzanți ursuleții când învaţă să urce în copaci și mai cad, puii de râs cum sunt aduși iar și iar la bârlog de către mămica lor. Un pui de chirigiţă se rătăcește prin apă și un părinte îl ghidează din zbor spre casă. Și multe alte scene drăguțe pentru copii și părinti. 

Filmările au durat un an și au fost făcute în locuri spectaculoase din România: Apuseni, Piatra Craiului, Făgăraș, Delta Dunării, Cazanele Dunării / Porțile de Fier, Cheile Nerei Beusnita, Valea Mureșului, Cozia, Peștera Urșilor, Vânători-Neamț, Viscri.

În prima săptămână, filmul a avut record de vizionări pentru un documentar românesc. Programul îl găsiți pe pagina oficială de Facebook România neîmblânzită sau pe site. Diferă de la o săptămână la alta şi ruleză doar în anumite cinematografe din ţară. Pentru cine nu apucă să îl vadă la cinema, am o veste bună: va apărea curând şi pe DVD.



Sâmbătă se terminase filmul și noi, spectatorii, am rămas în scaune și citeam scrisul de la final de film, nu se ridica nimeni, nu ne înduram să plecăm. 😄😄😄

Vă aștept cum impresii după vizionare, o să va placă, mai ales dacă iubiți natura și drumețiile. 😊

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hei, nu plecati inainte de a-mi spune doua vorbe! Pentru mine conteaza parerea voastra! :)